Wednesday, April 3, 2019

DRUŠTVO LIKOVNIH PEDAGOGOV PRIMORJA
XX. LET
Dne 04.04.2019, ob 19:00 bo v Glariji Alga v Izoli otvoritev razstave Društva likovnih pedagogov,
S svojimi deli se bodo predstavili:
Fulvija Grbac, Vlasta Markočič, Nives Markovič, Vesna Marion,
Vasja Nanut, Ervin Pregelj, Matjaž Borovničar, Mojca Lenardič,
, Romeo Stubelj, Miriam Elettra Vaccari, Sara Čeleš, Jana Pečečnik,
Tanja Samec, Ingrid Knez in Ksenija Pfeifer.
Glasbeni gost: Boris Magdalenc
Vinski pokrovitelja: Korenika & Moškon
Vljudno vabljeni.
Razstava bo na ogled ves mesec.
Ervin Pregelj
Rojen leta 1960 v Kopru. Leta 1982 je v okviru višješolskega študija diplomiral na Pedagoški fakulteti v Ljubljani, iz likovne metodike pri profesorju Ivu Mršniku. Leta 2014 je končal univerzitetni študij Likovne pedagogike pri profesorju Zdenku Huzjanu. Sodeloval je na skupinskih razstavah Društva likovnih pedagogov Primorja. Ustvarja na področju slikarstva, keramike in digitalne fotografije. Zaposlen je kot učitelj tehnike in tehnologije na OŠ dr. Aleš Bebler – Primož v Hrvatinih in na OŠV Ankaran. Živi in ustvarja v Kopru.
Slika: Gremo na plažo, triptih, olje na platnu, 100 x 60 cm,
Slika je nastala leta 2014 na delavnicah LaborARTorja.
Jana Pečečnik
prepoznamo jo po njenih kombinacijah med slikanjem z akrilom in stilizirano risbo, ki meji na ilustracijo. S svojim pristopom ustvari subtilno zgodbo dveh ali več elementov, ki tvorijo smiselno celoto pripovednosti. Tokratna tema VODA nas popelje v doživetje svežine stopal v čisti hladni vodi. Jana v svojih stvaritvah vedno postavi ilustracijo preko slikanega dela in s tem ustvari večplastnost ustvarjenega.
Fulvia Grbac
Akademska slikarka, profesorica umetnosti na srednji šoli Pietro Coppo v Izoli. Vodi različne umetniške delavnice za otroke, mladostnike ter odrasle. Kot umetnica se ukvarja predvsem z grafiko. Za njena likovna dela je bila večkrat nagrajena. Bila je nagrajena tudi za delo s kamišibajem. Je predsednica in vodja Umetniškega Kluba FolarT, v katerem ustvarja svoja likovna dela. Sodeluje z nekaterimi Italijanskimi skupnostmi na Slovenski Obali. Je članica društva Kamišibaj Slovenije, svetovnega društva kamišibaj IKAJA, članica in predsednik Umetniškega sveta Društva Umetnikov Insule ter članica Umetniškega sveta ZDSLU, članica Umetniškega društva Opificio della Rosa – Morciano-Italia. Ustvarja med Izolo, Sečovljami in Piranom.
Matjaž Borovničar
Rojen je bil leta 1974 v Kopru. Študiral je v Benetkah: leta 1999 je diplomiral na beneški Akademiji lepih umetnosti in med 2000 in 2002 nadaljeval študij restavratorstva za zidne poslikave na Mednarodni univerzi umetnosti. Leta 2002 je pridobil pedagoško-andragoško izobrazbo na Centru za pedagoško izobraževanje na Filozofski fakulteti v Ljubljani. Poučuje likovno vzgojo, tehniko in tehnologijo na OŠ Šmarje pri Kopru in Centru za korekcijo sluha in govora Portorož, sodeluje pri različnih dejavnostih, organizira in vodi kreativne delavnice pri društvu ŠENT – Slovenskem združenju za duševno zdravje v Kopru. Sodeloval je na več razstavah v Sloveniji in tujini.
SPEKTRUM,150X100cm,akril na platno,2016Matjaž BorovničART
Matjaž Borovničar nel 1999 è laureato presso l'Accademia di Belle Arti di Venezia, tra il 2000 e il 2002, ha proseguito gli studi di restauro dei dipinti murali presso la Venice International University of Art.
Skupinske razstave
1995 Spazzi aperti, Troncetto-Venezia, Italija
1997 Corpi e solitudini, Macello di Dolo, Dolo (Venezia), Italija
1997 4. Premionazionale Maurizio Marchese, Galleria La Cuba d'Oro, Rim, Italija
1997 Grafični trienale, Osaka, Japonska
1998 Piccoli Transfert, Fiera di Antiquariato di Ferrara, Italija
1998 Lessico di immagini: il volo del tappeto, Centro Studi e Documentazione della Cultura Armena, Loggia della Temanza, Venezia, Italija
1999 Happy ending, L'Assopcazione culturale per le Arti Nuova Icona, Venezia, Italija
2000 XXLV. Ex-tempore Piran, Obalne galerije Piran
2006 X. Ex- tempore Grožnjan, Hrvaška
2006 XLII. Ex-tempore Piran, Obalne galerije Piran
2006 Dobro je delati dobro, humanitarna prodajna razstava, Mestna galerija Piran
2008 Artfatto2008, Bliz estetico, Civici Musei di Storia ed Arte, Trieste, Italija
2008 IX. Mednarodni ex-tempore keramike, Studio Galerije Gasspar, Piran
2008 XLIII. Ex-tempore Piran, Obalne galerije Piran
2008 XII. Ex-tempore Grožnjan, Hrvaška
2008 Arhipelag, Mala galerija Coronini, Šempeter pri Novi Gorici
2009 Umetniki za Darfur, Pokrajinski muzej Koper
2009 Kultura za kosmatince, DražbArt, Avditorij Portorož
2009 Artfatto 2009, Luminessenze, Civici Musei di Storia e Arte, Trieste, Italija
2010 Artefatto 2010, Candy World, Civici Musei di Storia e Arte, Trieste, Italija
2012 Likovna delavnica25B, KLUB Esko v Piranu, Apolonijeva palača, Piran
2013 XLVIII. Ex-tempore Piran, Obalne galerije Piran
2014 XLIX. Ex-tempore Piran, Obalne galerije Piran
2014 XV. Mednarodni slikarski ex-tempore Sečovlje
2014 XX. Mednarodni slikarski ex-tempore Grožnjan
2014 Linija krize ili kriza crte, Gradska galerija Fonticus Grožnjan, Hrvaška
2015 Linija krize ili kriza crte - kolektivni, selektirani, tematski likovni projekt, Galerija Collegium Artisticum, Sarajevo, Bosna in Hercegovina
2015 DLU VRTNICA - Rožni vrt/Il giardino delle rose, Portorož
2015 ZDSLU, Majski salon 2015
2015 Zrak, Lokarjeva galerija Ajdovščina
2015 XVI. Mednarodni slikarski ex-tempore Sečovlje
2015 DLU Vrtnica, Mestna knjižnica Piran
2015 XVI. Keramični ex-tempore Piran, Galerija Hermana Pečariča, Piran
2015 50. Ex-tempore Piran, Monfort Portorož in Obalne galerije Piran
2015 Mednarodni slikarski ex-tempore Grožnjan, Hrvaška
2015 Foto ex-tempore 2015, Novi grad, Hrvaška
2015 Jaz, Histria, Galerija Alga, Izola
2015 Znak, Galerija Fonticus Grožnjan, Hrvaška
2015 Festival in prodajna razstava ZDSLU, Ljubljana
2016 Mail Art. An International Award And Exhibition. Garbage 2015, grad Kromberk
2016 Galerija Fonticus Grožnjan, Hrvaška
2016 51. Ex-tempore Piran, Obalne galerije Piran
2016 Facexhibition, Galerija Alvona Pula, Hrvaška
2017 xxx, Galerija Insula, Izola, SL.
2017 SLIKARSLI MEDNARODNI EXTEMPORE, Obalne galerije, Piran, SL.(nagrajen s veliko odkupno nagrado Grand hotel Bernardin)
2017 Majski salon, Narodni muzej Slovenije, Ljubljana, SL
2017 ZIMSKI SALON 2017, ZDLSU galerija, Ljubljana, SL.
2018 SVETLOBA, Galerija Fonticius, Grožnjan, Hrvaška
2018 SVETLOBA, ZIMSKI FESTIVAL, SARAJEVO, BOSNA IN HERCEGOVINA, (projekt je bil nagrajen z SREBRNO ŠATULJICO)
2018 Slikarske Sečovelske ex-tempore, Sečovlje, (nagrajen s 1. nagrado)
2018 Utrinki prebujanja, DRUŠTVO LIKOVNIH PEDAGOGOV PRIMORSKA, Galerija Alga, Izola
2018 Mediteranius, Galerija, društvo sodobnih umetnikov PREDSOBA, Piran
2018 ZIMSKI SALON 2018, ZDLSU galerija, Ljubljana, SL.
2018 EDUKACIJA,Galerija Fonticius, Grožnjan, Hrvaška
2019 BLECK & WHITE, Galerija, društvo sodobnih umetnikov PREDSOBA, Piran
Samostojne razstave
2009 Piran, Galerija Hermana Pečariča: "Kje so nimfe?"
2015 Izola, Galerija Insula: "Nad zemljo, pod zemljo, v svetlobi, v temi"
2015 Piran, Baptisterij: "Look at the sky, Chemtraills conspiracy theory"
2016 Ljubljana, Galerija ZDSLU: "Live m project"
2017 Piran, Mestna knjižnica Piran,"Ogenj v vodi"
2017 Grožnjan, Hrvaška,Galerija Fonticius,"KONCEPTUALNI NOKTURNO"
2018 Piran, Galerija Hermana Pečariča: "Duh soli"
2018 Piran, Galerija, Društvo sodobnih umetnikov PREDSOBA, Piran "DANZA MACABRA/MRTVAŠKI PLES
2019 Izola. Galerija ALGA, INPRINT
Miriam Elettra Vaccari
je obdelala le delček kamna, večji del je ostal tak, kot je bil ob njegovem odkritju. Vklesan ventilček za polnjenje in praznjenje ustvarja iluzijo napihljivosti. Kamen pač ne more spremeniti svoje oblike, a kljub temu se skulptura poigra z našim razumom. Postavi nas pred fizikalno dejstvo in optično iluzijo. Kamen preko naše percepcije nima teže, njegova notranjost je trdna in ni le napolnjena z zrakom.
Mojca Lenardič
je zaposlena na OŠ Lucija kot učiteljica likovne umetnosti. Ko ji čas dopušča se rada prepusti slikarskemu ustvarjanju. Poigrava se z linijami in barvami. Ob tem pa se na platnu prebujajo oblike, ki iščejo pot v vidni svet.
Nives Marković
Naslov: brez naslova Format: A2 (420 X 594) V svojih delih izpostavljam obliko jedra. Abstraktna polna forma dobi svojo prostorsko dimenzijo skozi vidne smeri, ki jih za sabo pušča črn flumaster, kemični svinčnik ali svinčnik. Prevladuje črnina, znotraj katere se poigravam s teksturo sledi risala. Na risbah kombiniram različna risala in v risbo posegam s ploskovito fluorescentno in zlato barvo in tako razgibam jedra, ki izstopajo iz čiste beline ozadja.
Romeo STUBELJ
Diplomant Pedagoške fakultete v Mariboru. Od leta 2010 ustvarjam predvsem v grafičnem mediju, vendar ne izključujem nobene likovne prakse. Pridobljeno znanje posameznih disciplin se pri mojem umetniškem snovanju dopolnjuje in nadgrajuje.
Vlasta Markočič
svojo ustvarjalnost usmerja predvsem v oblikovanje grafik. Linorezi malega formata so odtisnjeni v tehniki suhega tiska v kombinaciji z visokim tiskom. Pomembno vlogo ima risba, ki prihaja sproščeno in neposredno iz nje same, ter razkriva njene misli o odnosih med ljudmi in o relaciji med človekom in naravo.
Ksenija Pfeifer
Zaposlena v OŠ Elvire Vatovec Prade kot učiteljica likovne umetnosti. Je že 8 let mentorica slikarske skupine Morje andragoškega društva univerze za tretje življenjsko obdobje Izola. Razstavlja v sklopu DLPP, JSKD in samostojno. Njeno ustvarjalno delo je iskanje različnih izrazov v kiparstvu, grafiki, keramiki in slikarstvu.
Vasja Nanut
S skulpturo vzpostavljam dialog/razpravo med družbenimi silami, ki predstavljajo moč (trije kralji), karizmatičnimi mesijami (zvezdniki, športniki, politikanti…) in posledicami, ki jih na koncu občuti ljudstvo. Trije kralji ne kažejo dostojanstvene (vladarske) podobe. Sicer stilizirane podobe kažejo praznost, odtujenost in čustveno otopelost. Imajo le notranjo luč, ki pa ne odseva v prostor – zato niso sveti, ampak le svetli kralji. In vsakega, ki se postavi pred njih (Je to tisti, ki so se mu prišli poklonit?), sprejmejo z vzdihom občudovanja. In kaj če so se zmotili, kot tisti trije kralji v Monty pythonovem Life of Brian?Interpretacija vsebine je prepuščena vsakemu obiskovalcu, saj ponujam le zamisel, ostalo pa je stvar vsakega gledalca. Naslov dela: SVETLI TRIJE KRALJI
Vesna Marion
Tehnika globokega tiska kolagrafija ponuja izzive ob nastajanju odtisa. Gladkost in hrapavost površine matrice spominja na kamnite kraške tvorbe in skromno in hkrati bogato pokrajino, ki opazovalcu ponuja osupljive detajle, če jih ta le hoče opaziti, tako v naravi kot v likovnem delu Oblike in barve izražajo čustva in odnos do narave in kraške pokrajine. Hladne modro srebrne barve spominjajo na kamen, medtem ko tople barve, predvsem oranžni odtenki predstavljajo kraško zemljo in jesensko barvitost Krasa.
Ingrid Knez
V tem norem času hitenja in poplavi informacij, si človek namenja čedalje manj časa zase in stiku s seboj. Kot učiteljica likovne vzgoje, čutim veliko dolžnost, da svoje učence naučim, kako pomembno je biti v stiku s seboj in kako nujna je umiritev pred začetkom dela, pa čeprav samo za trenutek, da prisluhnemo svoji intuiciji in v sebi poiščemo tisto neverjetno moč ustvarjalnosti, ki se skriva prav v vsakem izmed nas. In nato izhajati iz svoje sproščenosti, iz svoje intuicije in navdiha. Ko se prepustimo temu in ne razmišljamo o težavah, ki nas lahko doletijo med praktičnim delom, se nam zgodi: USTVARJALNOST. Ustvarjalnost bogati naša življenja. Zato z učenci veliko eksperimentiramo v različnih tehnikah in kombinaciji le-teh. Vedno uživam v tem, ko preizkušam in posredujem nekaj novega. Naslov dela; SIMBOL, kombinirana tehnika, 2018












































No comments: